Selecteer een pagina

FAQ

Heeft u een vraag? Hieronder staat een overzicht van de veel gestelde vragen over Mand en Deco. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

 

Wie kan klant worden bij Mand en Deco?

Iedereen die een BTW nummer heeft en die onze cadeauverpakking en of  accessoires nodig heeft voor professioneel gebruik of voor herverkoop kan klant worden bij Mand en Deco. Tot onze klanten rekenen wij onder andere slijterijen, bakkerijen, drogisterijen, delicatesse winkels, chocolaterieën, groentewinkels, zuivelboerderijen / winkels, slagerijen, bloemisten, tuincentra, hotels, warenhuizen, supermarkten, woonwinkels, enz. Mand en Deco levert enkel B2B, consumenten kunnen dus geen bestellingen plaatsen.

Hoeveel is de minimale bestelling bij Mand en Deco ?

Mand en Deco hanteert geen minimale afname.

Hoeveel bedragen de transportkosten?

Wij zijn ons ervan bewust dat niemand graag transportkosten betaalt, ook wij niet. Daarom is Franco levering  bij ons niet hoog en proberen we het aandeel van de transportkosten voor u te beperken. Voor Nederland bedragen de transportkosten 9.95 euro ex BTW per pakket. Het maximale formaat van het pakket is 100 x 70 x 58 cm . en  23 kg  (gratis levering vanaf 295 euro ex BTW). Transsport kosten buiten Nederland zijn op nacalculatie, neem hierover contact met ons op.

Kleuren en maten kunnen die afwijken ?

Kleuren op de website kunnen afwijken van de werkelijke kleur. Dit komt door het werken met natuurlijke producten en is onvermijdbaar. Doordat veel producten ambachtelijk worden geproduceerd, kunnen kleine maatverschillen tot de mogelijkheid behoren.

Wat zijn de betalingscondities bij Mand en Deco?

Betaling na ontvangst van de factuur, daarna worden de door u bestelde goederen verstuurd.  . Let op de webshop  geeft bij de bestelling een order bevestiging, dit is geen factuur!

Wat zijn de levertermijnen bij Mand en Deco?

Wij houden een grote voorraad producten voor u bij. Daardoor kunnen wij snelle leveringen garanderen. Als een artikel niet verzonden kan worden staat dit bij de artikel omschrijving vermeld. Let op: de maanden oktober en november zijn traditioneel hele drukke maanden. Tijdens deze maanden kunnen de levertermijnen langer oplopen. Wij zullen u steeds zo goed mogelijk op de hoogte houden  van de verwachte levertermijnen.

Op welke manieren kan ik bestellen?

Mand en Deco heeft verschillende manieren waarop u een bestelling kan plaatsen. De meest gebruikelijke zijn bestellingen via een bezoek aan onze showroom of een beurs, een bestelling via onze vertegenwoordiger of tot slot een bestelling via de webshop. Uiteraard kan u ook telefonisch of per e-mail bestellen.

Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed werd ontvangen?

U zult na ontvangst van uw bestelling in ons systeem een bevestiging van uw bestelling ontvangen per e-mail. Op deze bevestiging staan ook kleine foto’s van de bestelde items. Zo zult u zich gemakkelijk herinneren welke artikelen u besteld heeft. Handig als u uw levering wilt voorbereiden.

Hoe weet ik wanneer de goederen bij Mand en Deco vertrekken voor verzending?

U heeft er vast een hekel aan als er een transporteur onverwacht bij u voor de deur staat. Wanneer bij  Mand en Deco de goederen vertrekken , ontvangt u een track and trace nummer per mail , zo heeft u voldoende tijd om u voor te bereiden op de levering van onze goederen. . De artikelen worden zorgvuldig verpakt voor het transport, voor beschadigingen tijdens het vervoer door Post NL of door een derde, zijn wij niet aansprakelijk. Ook zijn wij niet aansprakelijk voor fouten gemaakt door de koper en heeft deze alle lasten te dragen.  

Kan ik terug komen op mijn bestelling?

Annulering kan binnen 24 uur na het bestellen per e-mail, daarna ontvangt u een bevestiging per e-mail. Mocht een artikel niet naar wens zijn, dan kunt u naar e-mail contact het artikel zonder beschadiging verpakt in de originele verpakking binnen 7 dagen retourneren. U krijgt dan van ons het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten teruggestort.

Waarom kan ik niet onmiddellijk inloggen in jullie webshop?

Mand en Deco levert alleen aan B2B, daarom beschermen wij onze volledige catalogus met een login en een paswoord. Wanneer u ons een volledig ingevuld contactformulier opstuurt via de website of webshop, of wanneer u ons telefonisch contacteert, ontvangt u een inlogcode zodat u in alle rust onze webshop kunt verkennen.

Heeft Mand en Deco een catalogus of een prijslijst?

Onze webshop functioneert als een volwaardige catalogus en prijslijst. Wanneer u ingelogd bent, kunt u onze volledige beschikbare collectie bekijken.. Wij raden u daarom aan om 1 of 2 maal per jaar onze showroom of een van de beurzen waaraan wij deelnemen te bezoeken. In Nederland kunt u ook een bezoek van een vertegenwoordiger aanvragen.

Moet ik een afspraak maken om uw showroom te bezoeken?

De complete collectie cadeauverpakking en accessoires staan uitgestald in de showroom van een sfeervol oud schoolgebouw. Wij verwelkomen u zonder afspraak op donderdag. De rest van de week bent u altijd welkom op afspraak.